Onze Klachtenregeling

KLACHTENREGELING – GOOL ACADEMY

1. Doel Deze klachtenregeling beschrijft hoe deelnemers klachten kunnen indienen over onze diensten en hoe wij deze behandelen.

2. Indienen van een klacht Indien u een klacht heeft over onze e-learning of facturatie, kunt u deze schriftelijk indienen via:

  • E-mail: info@goolacademy.nl
  • Onderwerp: “Klacht inzake [onderwerp]”
  • Inhoud: Omschrijf uw klacht duidelijk en vermeld uw naam en contactgegevens.

3. Behandeling van klachten

  • Binnen 5 werkdagen ontvangt u een ontvangstbevestiging.
  • Binnen 14 werkdagen krijgt u een inhoudelijke reactie.
  • Indien nodig nemen wij aanvullende maatregelen om uw klacht op te lossen.

4. Geschillen Indien u niet tevreden bent met onze oplossing, kunt u een geschil voorleggen aan een onafhankelijke bemiddelingsinstantie of de bevoegde rechter.

Scroll naar boven

Let op: jaarlijkse verlenging
(alleen voor abonnementstrainingen)

In dit mandje kunnen abonnementstrainingen en eenmalige trainingen staan. Abonnementen verlengen jaarlijks op uw inschrijf-/activatiedatum (“verlengdatum”) tegen de dan geldende prijs. Eenmalige trainingen verlengen niet. (denk hierbij aan bijvoorbeeld, maar niet uitsluitend VCA) PO/PE: punten tellen mee in het kalenderjaar van afronding (CET/CEST); 31 dec kopen mag, maar afronden vóór 31 dec 23:59 is vereist voor het halen van u punten van dat jaar. Voor vragen kunt u altijd contact opnemen via de contact pagian

Wij gebruiken cookies

We gebruiken cookies om onze site goed te laten werken en je ervaring te verbeteren. Noodzakelijke cookies staan altijd aan. Zie onze [Privacyverklaring]. hier staan ook de cookies vermeld.